¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Admissió Batxillerat 2018

Instruccions BATXILLER

Quines modalitats de Batxillerat s'oferten a l'IES Henri Matisse?

- Batxillerat d'Humanitats i Ciències Socials

- Batxillerat de Ciències

Com puc sol·licitar plaça per a BATXILLER?

Fent una única sol·licitud en la qual es farà constar fins a 10 opcions ordenades per prioritat, utilitzant el model oficial, que podran omplir:

- Per l'assistent telemàtic de la Conselleria d'Educació. Els sol·licitants que òmpliguen la seua sol·licitud de forma telemàtica, rebran, en la adreça de correu electrònic que faciliten la informació relativa al resultat del procediment d'admissió.

- A mà, demanant la documentació a la Consergeria de l'Institut o descarregantla al següent enllaç

Nota: Amb independència de la fórmula utilitzada per a omplir la sol·licitud, s'entregará al centre educatiu triat en primera opció en el periode indicat a continuació.

Ajuda al sol·licitant: El centre disposa d'un servici d'ajuda al sol·licitant: Del 17 de maig al 28 de maig de 9:00 a 10:30h

Fins quan puc presentar el requisit acadèmic?

El requisit acadèmic es pot presentar fins el 5 de juliol a les 14h.

Quan puc sol·licitar plaça?

CONVOCATÒRIA ÚNICA: Del 17 al 28 de maig de 2018. No hi haurà convocatòria extraordinaria. Tots els sol·licitants han de formalitzar el tràmit en esta única convocatòria.

Quantes vacants hi ha?

Les vacants varien cada any en funció de l'alumnat que promociona de cursos anteriors o que repeteix curs. Quan es coneguen, es faràn públiques en el següent enllaç:

Vacants BATXILLER 2018

També es podrà obtenir informació de les vacants existents en cada centre a la web http://www.ceice.gva.es/, en l'àrea d'admissió d'alumnat.

Quan sabré si he sigut admés/a?

Publicació de llistes provissionals: 12 de juliol de 2018

Llistes provisionals admesos 1r Batxillerat Humanitats i CCSS

Llistes provisionals admesos 2n Batxillerat Humanitats i CCSS

Llistes provisionals admesos 1r Batxillerat Ciències

Llistes provisionals NO admesos 1r Batxillerat i Humanitats i CCSS

Llistes provisionals NO admesos 1r Batxillerat Ciències

Periode de reclamacions a les llistes provissionals: Del 12 de juliol al 16 de juliol de 2018

Publicació de llistes definitives: 19 de juliol de 2017

Si he sigut admés, quan he de matricular-me?

Entre el 20 i el 26 de juliol de 2018 (Recolllir el sobre de matrícula el 19 de juliol on figura l'hora i data de matriculació)

NORMATIVA I DOCUMENTS

Sol·licitud d'admissió

Decret que regula el procés d'admissió.pdf