¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Xarxallibres

FASE 1 SOL·LICITUD:
A partir de l'1 de desembre pots sol·licitar la participació en Xarxallibres a través del següent enllaç

SOL·LICITUD XARXALLIBRES

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (Carta Empadronament Xarxallibres.pdf)Carta Empadronament Xarxallibres 123 kB

Beques d'immersió lingüística

El Ministeri d'Educació ha publicat la Resolució de 16 de febrer de 2015, de la Secretaria d'Estat de Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es convoquen beques per a la participació en un programa intensiu d'immersió lingüística en anglès a Espanya, destinades a estudiants de Batxillerat i de Grau Mitjà de Formació Professional.

Tens més informació al següent enllaç:

Resolució de 16 de febrer de 2015

La Dipu te beca

La Dipu Te Beca es el programa de prácticas formativas de la Diputación de Valencia, a través del cual el Ayuntamiento de Paterna ofrece cada año prácticas formativas a estudiantes en las diferentes áreas del consistorio.

Está dirigido a jóvenes de 18 años o más, estudiantes universitarios y de Formación Profesional, que quieran realizar prácticas durante los meses de julio y agosto.

Cada Ayuntamiento decide el perfil de los candidatos y realiza la selección basándose en sus necesidades y en los lugares disponibles. Una vez aprobada la convocatoria por la Diputación, el Ayuntamiento de Paterna realiza la oferta de plazas a principios del mes de mayo de cada año.

Las solicitudes se presentan en el Registro General del Ayuntamiento de Paterna o en cualquiera de sus registros auxiliares o por cualquiera de los medios previstos en el art. 38.4 de la Ley 30/92, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

BASES LA DIPU TE BECA 2014

OFERTA BECAS 2014

Beques alumnes amb necessitats educatives especials

Del 2 d'agost al 30 de setembre de 2015 es poden sol·licitar beques per a alumnes amb necessitats educatives especials.

Beques Batxillerat i Cicles Formatius

Del 16 d'agost al 3 d'octubre de 2016 està obert el termini per a sol·licitar beques i ajudes d'estudis postobligatoris no universitaris

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting