¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Convocatòria FCT Europa

La Conselleria d'Educació ha publicat la convocatòria del programa FCT Europa mitjançant el qual atorgarà 200 beques per a que alumnat de 2n curs de cicles formatius puga fer el mòdul de Formació en Centres de Treball en països de la Unió Europea. La data límit per a inscriue's és el Diumenge 25 de novembre a les 23.59h. al següent enllaç on trobarà tota la informació sobre el programa.

INFORMACIÓ FCT EUROPA

Formulari d'inscripció Grau Superior

Si vols participar en un programa de mobilitat europea (Erasmus+ o FCT Europa) has d'omplir el següent formulari.

Data límit: Dilluns 30 d'abril de 2018

Informació sobre projecte Erasmus+

Informació sobre projecte FCT Europa

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ PROGRAMA DE MOBILITAT EUROPEA

Descargar este adjunto (FCT EUROPA.pdf)FCT EUROPA.pdf 223 kB
Descargar este adjunto (PROYECTOS EUROPEOS_  EL PROGRAMA ERASMUS+.pdf)PROYECTOS EUROPEOS_ EL PROGRAMA ERASMUS+.pdf 2420 kB

Erasmus Policy Statement

Al següent enllaç pots consultar la declaració d'intencions de l'IES Henri Matisse en el Programa Erasmus

ERASMUS POLICY STATEMENT

ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (ERASMUS POLICY STATEMENT.pdf)ERASMUS POLICY STATEMENT.pdf 803 kB

Carta Erasmus

La Comissió Europea ha concedit a l'IES Henri Matisse la Carta Erasmus d'Educació Superior per al periode 2014-2020. Amb aquesta carta el centre educatiu ja està habilitat per a iniciar projectes de mobilitat europea, tant del professorat com de l'alumnat.

Descargar este adjunto (272047_Charter EN.pdf)272047_Charter EN.pdf 981 kB
Descargar este adjunto (272047_Charter ES.pdf)272047_Charter ES.pdf 971 kB