¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Proves d'accès a Cicles Formatius 2018

Convocatòria de proves d'accès a Cicles Formatius per a l'any 2018. Les dates més importants són les següents:

- Inscripció: del 17 al 31 de maig

- Llistes provissionals d'admesos: 7 de juny

- Llistes defitinives d'admesos: 13 de juny

- Examens Grau Mitjà: 18 de juny

- Examens Grau Superior: 15 de juny

- Qualificacions provissionals Grau Mitjà: 27 de juny

- Reclamació a les qualificacions provissionals Grau Mitjà: 28 de juny a 2 de juliol

- Qualificacions provisionals Grau Superior: 26 de juny

Reclamació a les qualificacions provisionals Grau Superior: 27 de juny a 29 de juny

- Qualificacions definitives i entrega de certificats: 6 de juliol

Comissió avaluadora

Normativa de la convocatòria

RESOLUCIÓ de 13 de febrer de 2018, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es convoquen proves d’accés als cicles formatius de Formació Professional.

Modificació del calendari

Horari d'atenció a l'alumnat

El centre disposa d'un horari d'atenció a l'alumnat que pots consultar açi. Aquesta orientació tindrà per objectte informar sobre el calendari, estructura, continguts, criteris d'avaluació i possibilitat d'exempció de les proves, en cap cas aquestes hores suposaran preparació de la prova.

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (2018_2101.pdf)2018_2101.pdf 1099 kB
Descargar este adjunto (Horari d'atenció a l'alumnat.pdf)Horari d'atenció a l'alumnat.pdf 612 kB
Descargar este adjunto (MEMBRES COMISSIO AVALUADORA.pdf)MEMBRES COMISSIO AVALUADORA.pdf 628 kB
Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting