¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

FCT Europa 2014

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha obert la convocatòria del Programa FCT Europa, gestionant 134 estàncies al Regne Unit/Irlanda i França. Aquesta estància serà d'11 setmanes, sent la primera d'elles d'immersió lingüística i cultural, i les altres 10 de pràctiques laborals no remunerades.

Per a inscriure't en FCT Europa has d'omplir el formulari de sol·licitud entre el 23 de gener i les 23:59 hores del 9 de febrer del 2014. Recorda que has d'enviar primer la sol·licitud, i després imprimir dos còpies. En una d'elles has d'apegar una foto de carnet ACTUAL i signar-la. A continuació li la donaràs al teu tutor FCT perquè ens l'envie. Cada alumne haurà de realitzar una única solictud optant a un sol destí.

Més informació

Vols conèixer més notícies com aquesta? SUSCRIU-TE GRATUITAMENT A NOSTRA REVISTA DIGITAL ARA MATISSE

Formació en Centres de Treball

FCT

En el segon curs de tots el cicles formatius els alumnes han de superar el mòdul de Formació en Centres de Treball. Consisteix en una estada de 380 hores realitzant pràctiques formatives en una empresa del sector. En l'actualitat, l'IES Henri Matisse té signats convenis de col·laboració amb més de 200 empreses dels sectors audiovisual i informàtic.

FCT Europa

La Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, juntament amb el Fons Social Europeu, ofereix els alumnes la possibilitat de fer el mòdul de Formació en Centres de Treball a Europa, gestionant 226 estàncies al Regne Unit/Irlanda i França. Aquesta estància serà de 12 setmanes, sent la primera d'elles d'immersió lingüística i cultural, i les altres 11 de pràctiques laborals no remunerades.

Tota la informació a la pàgina web de Conselleria

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting