¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Instal·lacions

Pistes esportives

Les pistes deportives de futbol y basket s'utilitzen per a les activitats físiques a l'aire lliur..

Laboratori de Química

Les investigacions de Física i Química es realitzen en un complet laboratori

Plató de televisió

Els alumnes del cicle de Grau Superior de Realització de Projecetes Audiovisuals i d'Espec..

Gimnàs

Les activitats físiques es treballen en un gra gimnàs cobert que inclou tres pistes de pilota vale..

Cafeteria

El Centre disposa d'una cafeteria oberta entre les 8 i les 15h amb una capacitat per a 150 persones.

Estudis de so

El Centre disposa de més de 100 metres quadrats destinats a instal·lacions de so. Estudis de r&agr..

Plató de fotografia

El cicle de Laboratori d'Imatge disposa d'un plató de prop de 100 metres quadrats on els alumnes ..

Tallers de tecnologia

En els tres tallers de Tecnologia els alumnes treballen amb tot tipus de materials.

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting