¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Diumenge 24 participem en EXPERIMENTA 2016

El pròxim diumenge 24 d'abril, al Museu de les Ciències Príncep Felipe i de 10 a 13 h, es celebra l'XI Fira-Concurs EXPERIMENTA de Física i Tecnologia, en la qual grans i menuts podran observar i entendre fenòmens sorprenents explicats pels alumnes de secundària (ESO i Batxillerat) que participen amb els seus experiments.

En ella participen el nostre alumnat de 3r d' ESO i 1r de Batxiller, dirigits per la nostra companya Empar Julià. De segur que els alegra rebre la nostra visita i el nostre recolçament si anem a veure-los.

La fira està oberta a tothom i consisteix en una exposició pública de uns 80 projectes experimentals construïts pels participants amb l’ajuda del seus tutors i tutores. Els visitants podran formular totes les preguntes que desitgen per comprendre el seu funcionament, a més de votar aquells que preferisquen.

Els alumnes de  3r d'ESO , amb el seu projecte "La física de los juguetes" explicaran per qué els "Ramp Walkers" que han fabricat poden baixar una rampa sense usar més energia que la potencial gravitatoris.

D'altra banda, les alumnes de Batxiller donaran una classe de Física Quàntica fent servir una bombeta de tugsteno i un tub fluorescent.
Simultàniament, en el taller "Fisicalandia", els més menuts podran construir i entendre demostracions senzilles de física.

Disposseu de tota la informació en les pàgines web: http://www.ceice.gva.es/eva/val/inno_convocaotras.htm / http://www.uv.es/experimenta / http://www.uv.es/fisica

Exposició: La Tecnologia al País Valencià

SETMANA DEL VALENCIÀ 2015

Exposició: La Tecnologia al País Valencià

La Comunitat Valenciana ha participat del desenvolupament tecnològic al temps que ha mantingut tècniques de les antigues civilitzacions que han ocupat el seu territori. L’exposició mostra en cinc panells alguns dels enginys i invencions autòctons, en una tria que va des del món de l'alimentació fins a les comunicacions. Hi descobrirem Juli Cervera i Baviera, un dels nostres enginyers més destacats; repassarem l’origen d’alguns productes gastronòmics tradicionals; veurem si és cert allò que la Coca-Cola fou un invent valencià; recordarem la importància del nostre país, per on al segle XV arribava el paper a Europa; ens endinsarem en passatges morbosos del nostre passat històric...

Exposició: Cartells de la Setmana del Valencià

SETMANA DEL VALENCIÀ 2015

Exposició: Cartells de la Setmana del Valencià

El cartell representa una de les formes més característiques de la comunicació visual. El seu missatge, l’anunci de la Setmana del Valencià, ha d'entrar visualment, captar-se al moment. L’alumnat de 4t d’ESO ha estat treballant en classe el disseny d’un cartell per anunciar la Setmana. Del treball conjunt l’equip docent en farà una tria. Els cartells seleccionats es reproduiran i es penjaran en el vestíbul i en altres espais comuns de l’institut.

Exposició de Toni Balanzá

La col·lecció Dones Mastectomitzades, part del projecte de l'Associació Caminem Juntes de València. Aquestes valentes dones, imprimeixen un calendari solidari, aportant la seva pròpia imatge, per recaptar fons solidaris, en pro de la investigació del càncer de mama en dones joves, i en benefici de l'equip de recerca de la Dra. Ana Lluch de l'Hospital Clínic de València .

Fotofinish2014

El Centre social de La Canyada acull l'exposició FOTOFINISH2014 que recull els millors treballs fotogràfics realitzats pels alumnes del Grau Mitjà de Laboratori d'Imatge. L'exposició es pot visitar des del 13 al 27 de Juny en horari de Dilluns a Divendres de 17 a 20 hores.

Inauguració d'exposició fotogràfica

El Divendres 7 de març a les 19 hores s'inaugurà l'exposició "Instants d'aprenentatge" a l'Espai Cultural de Les Coves del Batà de Paterna. Una selecció de les millors fotografies realitzades pels alumnes de 1r de Grau Mitjà de Laboratori d'Imatge al llarg del primer i segon trimestre del curs escolar. En l'acte estigueren presents el Regidor d'Educació, Ignacio Gabarda, i la Regidora de Cultura, Inmaculada Rodríguez, que junt amb la directora del centre educatiu, Gracia San Juan, i el presidente de l'AMPA, Joan Ruiz, presidiren l'acte oficial d'inauguració d'esta mostra fotogràfica que es pot visitar fins el 28 de març de Dimarts a Divendres de 17 a 20 hores, i els Dissabtes d'11 a 13h.