¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Proves per a l'obtenció dels títols de Tècnic i Tècnic superior

La Conselleria d'Educació ha convocat les proves per a l'obtenció dels títols de tècnic i tècnic superior. A continuació pots consultar tota la informació sobre la convocatòria.

Inici de les classes

El Divendres 11 de setembre de 2015 s'inicien les classes en els nivells educatius d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. La recepció de l'alumnat pels diferents tutors es realitzarà seguint el següent calendari:

100% d'aprovats en Selectivitat

Els 43 alumnes de l'IES Henri Matisse que s'han presentat a les Proves d'Accés a la Universitat les han aprovades demostrant el bon nivell que tenen els alumnes d'ensenyaments postobligatoris del nostre centre educatiu.

Preinscripció a la Universitat

INSTRUCCIONS PREINSCRIPCIÓ CURS 2015-2016

TERMINIS DE PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA:

En el curs 2015-2016 només hi haurà una convocatòria, que es resoldrà amb l’adjudicació de places el dia 17 de JULIOL de 2015, amb els terminis per a presentar la sol·licitud que s’indiquen als documents adjunts:

INSTRUCCIONS PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITAT

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITAT

Nou cicle de Video DJ i So

La Conselleria d'Educació consolida l'oferta d'estudis de formació professional a l'IES Henri Matisse de Paterna amb la posada en marxa del Grau Mitjà de Vídeo Disckjockey i So en el curs 2015-16.

Aquest títol està dirigit a la formació de tècnics auxiliars per a concerts musicals, espectacles escènics, televisió i cinema, discoteques o qualsevol companyia o institució que utilitze habitualment recursos audiovisuals i necessite professionals per a la instal·lació i maneig d'equips d'imatge i so.