¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Horari recepció d'alumnat

L'11 de setembre s'inicien les activitats lectives del curs 2017-18. Al següent document pots consultar l'horari de recepció de cada curs i grup. Eixe primer dia sols es permetrà l'accés de l'alumnat al centre educatiu en l'horari determinat per a la seua recepció.

HORARI DE RECEPCIÓ DE L'ALUMNAT

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este adjunto (RECEPCION ALUMNADO 17_18.pdf)RECEPCION ALUMNADO 17_18.pdf 88 kB

Inici de les classes

El Divendres 11 de setembre de 2015 s'inicien les classes en els nivells educatius d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. La recepció de l'alumnat pels diferents tutors es realitzarà seguint el següent calendari:

Preinscripció a la Universitat

INSTRUCCIONS PREINSCRIPCIÓ CURS 2015-2016

TERMINIS DE PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA:

En el curs 2015-2016 només hi haurà una convocatòria, que es resoldrà amb l’adjudicació de places el dia 17 de JULIOL de 2015, amb els terminis per a presentar la sol·licitud que s’indiquen als documents adjunts:

INSTRUCCIONS PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITAT

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITAT

Nou cicle de Video DJ i So

La Conselleria d'Educació consolida l'oferta d'estudis de formació professional a l'IES Henri Matisse de Paterna amb la posada en marxa del Grau Mitjà de Vídeo Disckjockey i So en el curs 2015-16.

Aquest títol està dirigit a la formació de tècnics auxiliars per a concerts musicals, espectacles escènics, televisió i cinema, discoteques o qualsevol companyia o institució que utilitze habitualment recursos audiovisuals i necessite professionals per a la instal·lació i maneig d'equips d'imatge i so.

La Vanguardia recull el treball de Santiago Querol sobre el sexisme en l'esport

El diari La Vanguardia va publicar el passat 16 d'abril un reportatge que fa referència al treball del catedràtic d'Educació Física de l'IES Henri Matisse, Santiago Querol, sobre el sexisme en l'esport d'élit. El reportatge té com a titular "L'ús de la dona com gerro en l'esport arriba als instituts" i parla de com el professor Querol convida els seus alumnes a reflexionar sobre el paper de les dones en determinades competicions esportives. Pots llegir el reportatge complet al següent enllaç:

"L'ús de la dona com gerro en l'esport arriba als instituts"

La Vanguardia recull les reflexions del professor Santiago Querol sobre el sexisme en l'esport

"L'ús de la dona com gerro en l'esport arriba als instituts"