¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

1r de Video DJ fotografia el Botànic

L'alumnat de 1r del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Vídeo DJ i So va visitar el passat el 20 d'octubre el Jardí Botànic de la ciutat de València on realitzaren diverses pràctiques de captació fotogràfica. Després, realitzaren una visita al centre històric de la ciutat per a completar l'activitat extraescolar.

Mostra de treballs audiovisuals a l'Auditori

El Departament d'Imatge i so de l'IES Henri Matisse de Paterna va organitzar una Mostra de productes audiovisuals realitzats pels alumnes dels CFGS de Realització de projectes audiovisuals, CFGS de so per a audiovisuals i CFGM de Vídeo DJ i So. La Mostra es va realitzar el Dimarts 22 de març a l'Auditori Municipal Antonio Cabeza de Paterna amb assistència de l'alumnat, professors del Departament i la Junta Directiva del centre educatiu.

El professor Raúl Carbonell a Les Corts Valencianes

El professor Raúl Carbonell, de l'especialitat d'Imatge i So, va comparèixer el passat 23 de febrer en la Comissió Parlamentària de Radiotelevisió Valenciana i l'Espai Audiovisual per a presentar als diputats les seues propostes per a una nova televisió autonòmica.

Carbonell va defensar en Les Corts Valencianes un model de televisió públic, íntegrament en valencià, amb continguts de proximitat i sostenible econòmicament. Amb un pressupost de 150 milions d'euros i la contractació d'uns 600 treballadors, Carbonell va recordar que el procés de selecció de personal no pot oblidar les noves generacions de periodistes i tècnics eixides els últims anys de les Universitats públiques i els centres públics de Formació Professional.

Eva Tormos i Irene Vilanova graven al Matisse

Les violinistes valencianes Eva Tormos (València, 1992) i Irene Vilanova (Torrent, 1993) van tancar dijous 12 de febrer les Jornades de Gravacions Musicals que s’han celebrat a l’IES Henri Matisse de Paterna durant aquest segon trimestre.

Òscar Pena i Sisco Segarra graven al Matisse

Els clarinetistes valencians Òscar Pena (València, 1976) i Sisco Segarra (Massamagrell, 1976) protagonitzaren dijous 5 de febrer la primera de les sessions de les Jornades de Gravacions Musicals en Estudi que s'estan celebrant a l'IES Henri Matisse de Paterna. Els músics van interpretar els tres movimients del duet per a dos clarinets d'Anton Stadler.

Juan Felipe Hoyos guanyador del XII Premi Comunitat Valenciana de Fotografia Professional

L'alumne Juan Felipe Hoyos, que cursa els seus estudis d'Imatge i So a l' IES Henri Matisse de Paterna, ha obtingut  el XII Premi Comunitat Valenciana de Fotografia Professional, que convoca la Associació de Fotògrafs Professionals de València AFPV.

Juan Felipe, es va presentar a la nova categoria del Premi, Estudiant-Jove promesa.

Gravació de reportatges al Museu de Ceràmica de Paterna

Els alumnes de 1r del CFGS de Realització d'audiovisuals i espectacles estan gravant diversos reportatges sobre el Museu Municipal de Ceràmica de Paterna i les diferents èpoques històriques i civilitzacions que han passat pel poble.

Les temàtiques dels reportatges estan vinculades al Servei Arqueològic Municipal i tractaran d'explicar els treballs que des d'eixe servei es realitzen, així com mostrar l'exposició de Ceràmica Medieval i de la Vila Romana. Els alumnes també elaboraran un reportatge sobre la Torre de Paterna, emblema monumental de la localitat.

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting