¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Arranca el curs per als @RunnersMatisse

Els Runners de l'IES Henri Matisse ja ens hem posat en moviment amb l'inici del curs i la reactivació del circuit de curses populars Divina Pastora de València. La cita d'aquest diumenge 25 de setembre va ser a la LX volta a peu Sant Marcel·lí i Sant Isidre. Vàrem còrrer 6,4 quilòmetres amb un poc més de dificitultat que en altres ocasions ja que el recorregut no va ser totalment plà. Finalment, tots arribàrem a meta satisfets pel bon treball realitzat i per haver-nos retrobat amb alumnes, exalumnes, professors i exprofessors que acudiren a la carrera. T'apuntes a la pròxima?

Never can say goodbye!!

El Dimecres 22 de Juny es va celebrar l'acte de comiat dels alumnes de 4t d'ESO i Integra. El vestíbul de l'Institut es va engalanar per a acollir aquest esdeveniment en què no faltaren les emocions i els somriures.

La directora del centre, Gracia San Juan, va recordar que aquesta és l'última promoció de la LOE, l'última promoció del Programa de Diversificació Curricular (PDC) i l'última promoció del Programa Integra. Amb l'aplicació de la LOMQE aquests programes especials canvien de característiques. LA directora va dedicar als alumnes la cançó "Never can say goodbye" de Communards, i va fer referència a com de difícil es acomiadar-se de la gent que estimes.

Els tutors i tutores també tinguen paraules de reconeixement per a l'alumnat que finalitza l'etapa obligatòria. No faltaren els discursos dels alumnes, les referències als moments més divertits viscuts a les aules de l'Henri Matisse, i com no, els ja tradicionals vídeos de comiat.

"Sempre vos quedarà el Matisse"

"Sempre vos quedarà el Matisse". Amb aquesta frase acomiadava la professora, Teresa Garrido, els alumnes de segon de Batxillerat, que aquesta setmana han acabat els seus estudis. L'acte d'acomiadament de l'alumnat de segon de batxillerat es va celebrar al vestíbul de l'Institut amb gran assistència de familiars i amics i, com no, del professorat que enguany ha impartit classe als alumnes que es graduaven. Presidiren l'acte els membres de l'equip directiu del centre i una representació de l'Associació de Mares i Pares d'alumnes (AMPA).

Al llarg de l'acte no faltaren les emocions, les paraules d'agraïment, els regals, les imatges que fan memòria del pas dels alumnes per l'Institut, i sobretot el bon ambient i el companyerisme en ambdòs grups d'alumnes. Vestits de gala per a l'ocasió, desfilaren d'un en un per a rebre un diploma i l'orla en la que recordaran per sempre els seus companys i professors. Una promoció més que ix del Matisse amb ganes i capacitat per a menjar-se el món. Ara vos toca estudiar per a la Selectivitat. Molta sort i enhorabona!!!

Els RunnersMatisse milloren marca en l'Ekiden

El passat 18 de maig es va celebrar al llit del Túria la 3ª edició de l'EKIDEN, una modalitat de marató per relleus on el primer corredor de l'equip fa els primers 5k, el segon, 10k, el tercer 5k, el 4t 10k, el 5é 10 i l'últim fa els 7,195k que queden per completar la marató.

L'any passat l'IES Henri Matisse, amb els seus RunnersMatisse, va participar en la categoria mixta amb un equip d'alumnes y un professor. Aquest any, després de l'experiència del passat, hem tornat a participar amb 2 equips (12 corredors) també en categoria mixta, i també d'alumnes i professors (Moha Dabo de 4t ESO, Javi Huerta de 1r Batx, Pablo Flores, Jorge ESteve, Alícia Sánchez, Marta i Núria Martínez, Carla Mengual i Cristina Cifre de 2n Batx i els professors Raül Carbonell, José Tomás i Santi Querol.

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting