¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

II Memorial Ana Aibar

El DISSABTE 26 de novembre es celebra el II Memorial Ana Aibar, una carrera de 5 quilòmetres contra la violència de gènere que eixirà del Parc Central de Paterna i envoltarà l'IES Henri Matisse. Per segon any consecutiu, alumnes i professors del nostre centre educatiu participaran en la carrera.

10.00h. Carrera de 6kms

11.00h. Marxa solidària de 3kms

La inscripció es pot fer en TOP RUN amb una aportació solidària de 5€. Si no vols participar en la carrera també pots col·laborar amb una aportació solidària de 3€.

Pòdium per a rematar el Circuit de carreres populars

El Diumenge 29 de novembre vàrem participar en l'última de les carreres populars del Circuit Divina Pastora 2015. Els runners del Matisse tornaren a matinar un diumenge més per a demostrar que estem en constant moviment i que l'esport és una gran alternativa per a gaudir del cap de setmana. Per ser l'última, no ha pogut acabar millor. Els alumnes de l'IES Henri Matisse, Javi Horta i Pablo Flores Navarro han quedat 1r i 2n, respectivament, en la seua categoria, i Nico Garrido ha finalitzat 3r a la seua. Enhorabona a tots els corredors i l'any que ve vos esperem al Circuit de Carreres Populars 2016.

4t PDC, concienciats en el bon ús de les TIC

Els alumnes de 4t d'ESO del Programa de Diversificació Curricular (PDC) han estat treballant i reflexionat en les sessions de tutoria coordinades per la Orientadora, Amparo Vázquez, i la seua tutora, Anna Monzó, al voltant de la necessitat de fer un ús adequat de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC).

Arranca el programa alumne tutor

El passat 18 de novembre, va arrancar el programa Alumne-tutor al nostre Institut. En ell, un grup d’alumnes de 4t d’ESO, tutoritzen a alumnes de 1r d'ESO, ajudant així als seus companys a adaptar-se a la nova etapa educativa a la que s’enfronten.

I tú, què fas amb les piles?

Hem instal·lat un contenidor de piles usades al vestíbul de l'Institut. Si no saps que fer amb les piles usades, ara tens l'oportunitat de dipositar-les en un lloc adequat per a la seua recollida selectiva que permetrà una destrucció adequada d'este material altament perjudicial per al medi ambient.

Esport amb discapacitats

Els alumnes de 2n d'ESO tenen l'oportunitat de viure una experiència inoblidable. L'Assocació de discapacitats de Montcada es desplaçarà el Dilluns 17 de desembre al nostre Institut per a concienciar els alumnes de les dificultats que té fer esport amb cadira de rodes o amb una minusvalidesa visual. És el segon any que s'organitza esta activitat que en la primera edició va tindre molt d'èxit entre els alumnes participants. Esta activitat està organitzada per la Fundació de la Solidaritat i el Voluntariat (FUNDAR), amb l'Associació de discapacitats de Montcada AMFISEP, i el Departament d'Educació Física de l'IES Henri Matisse.

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting