¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

3r d'ESO, senderisme en La Vallesa

El passat 2 de maig, els alumnes de 3r d'ESO, i organitzat pel departament d'Educació Física, van fer una eixida de senderisme pel bosc de “La Vallesa” i el Parc Natural del Túria.

Els alumnes van agafar el metro en l'estació de Santa Rita per a baixar en la de La Vallesa. Des d'allí van anar fins a la zona de “Les Trinxeres de la Vallesa” on van poder vore les restes que queden de l'anomenada “La Inmediata”, línia defensiva construïda en la Gerra Civil espanyola per protegir la ciutat de València de l'avanç de l'exèrcit colpista de Franco.

Experimenta 2016: tota una aventura científica

El passat Diumenge 24 d'abril, els nostres alumnes de tercer d'ESO, Jorge Nieto, Jorge Lloret, Marina Mañas y Victoria Peñalver; i de primer de batxillerat Sara Cebellàn, Marta García, Gloria Herrero i Clara Ballester van participar en la XI edició de la fira-concurs Experimenta de demostracions i experiments de Física i Tecnologia.

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting