¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Música de vent al Matisse

Els clarinetistes Òscar Pena (València, 1976) i Sisco Segarra (Massamagrell, 1976) i el fagotista Alberto Sanz (València, 1983) protagonitzaren divendres 20 de febrer la primera de les sessions de les Jornades de Gravacions Musicals en Estudi que s'estan celebrant a l'IES Henri Matisse de Paterna. Els músics van interpretar els cinc moviments del primer divertimento per a trio de clarinets i fagot de Wolfgang Amadeus Mozart.

Aquesta primera sessió de gravacions va estar dedicada a la família de vent fusta. Les jornades es completaran amb una sessio més dedicada a la família de corda fregada. Les jornades s'inclouen dins de la Programació Anual del mòdul Gravacions en Estudi del Cicle So per Audiovisuals i Espectacles que imparteixen a l'institut els professors Paco Aguado i Òscar González Romà.

3r d'ESO, senderisme en La Vallesa

El passat 2 de maig, els alumnes de 3r d'ESO, i organitzat pel departament d'Educació Física, van fer una eixida de senderisme pel bosc de “La Vallesa” i el Parc Natural del Túria.

Els alumnes van agafar el metro en l'estació de Santa Rita per a baixar en la de La Vallesa. Des d'allí van anar fins a la zona de “Les Trinxeres de la Vallesa” on van poder vore les restes que queden de l'anomenada “La Inmediata”, línia defensiva construïda en la Gerra Civil espanyola per protegir la ciutat de València de l'avanç de l'exèrcit colpista de Franco.

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting