¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

2n Batxillerat per la "Ruta de los Pantaneros"

El passat 4 de març, organitzat pel departament d'Educació Física, els alumnes de l'optativa de 2n de Batxillerat, van poder gaudir d'una eixida a un dels paratges més bonics i espectaculars de la nostra Comunitat. Al llarg d'uns 13 km van fer un recorregut circular enllaçant la "Ruta de los Pantaneros" amb el barranc de Valfigueras tenint tant com a punt de partida com de sortida el poble de Chuililla.

Senderisme pel forat de Bèrnia

El passat 14 d'abril, els alumnes de 1r de Batxillerat, i organitzat pel departament d'Educació Física, van fer una eixida de senderisme per la ruta coneguda com “El Forat de Bèrnia”, en la Marina Alta.

Per la València del segle XV: un passeig històric i literari

Estudiants de 1r de batxillerat visiten el centre històric del cap-i -casal

Per Josep Martí

Matí del dimecres 4 de març, com ja ve sent una tradició en l'IES Henri Matisse, els alumnes de primer de batxillerat i professorat, en este cas de Valencià, Tecnologia i Socials vam fer un viatge literari, històric i no virtual per la València del segle XV.

El bus ens va deixar, aproximadament, sobre la línia de la muralla medieval en el carrer de Blanqueries. La primera parada va ser per comentar les Torres de Serrans: no unes portes defensives, sinó un autèntic arc de triomf, l'expressió d'una ciutat dinàmica, amb un comerç potent, orgullosa de si mateixa i gelosa dels seus furs i llibertats.

1r d'ESO visita el Planetari de Castelló

L'alumnat de 1r d'ESO va visitar el Planetari de Castelló el passat Dimecres 21 de gener. Aquesta activitat estigué organitzada pel Departament de Biologia i Geologia i va permetre als alumnes conèixer més de prop les peculiaritats de l'Univers, el Sistema Solar, les constelacions, els planetes, els satèl·lits... També visitaren una exposición sobre el Parc Natural de les Illes Columbretes i una exposició geològica.

Visita a RTVE i Caixaforum Madrid

Els alumnes de 1r dels cicles formatius de Grau Superior de Realització de projectes d'Audiovisuals i espectacles i So per a audiovisuals i espectacles visitaren el passat 19 de maig la capital d'Espanya. La primera parada del viatge va ser a Radiotelevisió Espanyola, per a conèixer de prop els estudis que la cadena pública estatal té a Prado del Rei. Els alumnes pugueren visitar les instal·lacions de Ràdio Nacional d'Espanya, i els platós de TVE.

La següent parada va aser a Caixaforum Madrid per a gaudir de l'exposició "Pixar. 25 anys d'animació" que fa un recorregut per la producció cinematogràfica d'aquesta factoria internacional de dobuixos animats.

Vols conèixer més notícies com aquesta? SUSCRIU-TE GRATUITAMENT A NOSTRA REVISTA DIGITAL ARA MATISSE

4t d'ESO visita Madrid

El passat dijous 15 de maig, els alumnes de quart d’ESO, van visitar Madrid. Allí van conèixer de la ma del professor Josep Martí algunes de les obres més rellevants de Goya i Velázquez al Museu del Prado. Després de dinar, els alumnes recorregueren el Madrid de les lletres. Els professors Josep Martí i Ana Hernández mostraren els llocs de residència dels grans escriptors dels segles XVI i XVII. Durant el recorregut, els alumnes pugueren gaudir de la lectura de les paraules d’estos grans escriptors, gravades al paviment del barri.

Joomla 2.5 Templates designed by Website Hosting