¿Olvido su contraseña? ¿Olvido su usuario?
Iniciar sesión
Professional and reliable web hosting reviews and hosting guide. InMotion Reviews and testimonials customer ratings.

Assetjament Escolar: Xerrada organitzada per l'AMPA

L'escola hauria de ser sempre un espai en el qual sentir-se segur. No obstant això, per a molts alumnes, l'escola s'ha convertit en la font d'un tipus de violència de què són víctimes i que exerceixen els seus propis companys, es tracta de l'assetjament escolar o bullying. Hi ha xics i xiques que, per diferents raons, pateixen maltractament físic o psicològic per part de companys a través d'actituds com la repressió, la discriminació, l'homofòbia, la violència sexual o el càstig corporal.

L'assetjament escolar o bullying efectes negatius en la salut física, el benestar emocional i el rendiment acadèmic dels nens, especialment si aquesta violència es repeteix en el temps o és severa, a més d'influir en el clima escolar del centre educatiu.

l'AMPA de l'IES Henri Matisse organitza una xerrada dirigida a mares i pares d'alumnes per a tractar el tema  de L'ASSETJAMENT ESCOLAR. Estarà impartida per personal de la Comisaria de Policia Nacional de Paterna.

Un esperem el proper dilluns 23 de gener de 2017 a les 17:00 hores a l'IES Henri Matisse.

Si teniu cap dubte consulteu a la següent adreça: a Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

Assemblea anual de l'AMPA

L'Associació de mares i pares d'alumnes de l'IES Henri Matisse celebra el pròxim Divendres 23 d'octubre a les 18.30h. en primera convocatòria i a les 19.00h en segona convocatòria, a la seua Assemblea anual amb el següent Ordre del dia:

1. Càrrecs a cobrir en la Junta Directiva

2. Precs i preguntes

L'AMPA es mou per la reducció de les ràtios

CONVOCATORIA ASAMBLEA EXTRAORDINARIA AMPA IES HENRI MATISSE

A LA ATENCIÓN DE LOS PADRES Y MADRES DEL IES HENRI MATISSE

La Orden 19/2012 del 21 Mayo de la Conselleria de Educación, Formación y Empleo, aplicó un incremento del 20% de alumnado por clase. De esta forma, las clases pasaron de 30 a 36 alumnos por clase en la ESO y de 35 a 42 en Bachillerato. Del mismo modo, el Ciclos Formativos de Informática la ratio aumentó de 20 a 24 alumnos por aula y de 30 a 36 alumnos en los Ciclos Formativos de Imagen y Sonido.

Escola de pares: estratègia familiar front el fracàs escolar

L'Associació de Mares i Pares i pares (AMPA) de l'IES Henri Matisse en col·laboració amb FAPA ha organitzat una nova sessió de la seua Escola de pares. En esta ocasió el tema és "Estratègia familia front el fracàs escolar".  Esta sessió de 2 hores de duració es celebrarà Dimecres 12 de març a les 19 hores a la Sala d'Usos Múltiples del centre educatiu. És totalment gratuïta i estarà conduïda per la Psicòloga Eva García.

HORARI D'ATENCIÓ DE L'AMPA: Dijous de 18 a 20h

Vols conèixer més notícies com aquesta? SUSCRIU-TE GRATUITAMENT A NOSTRA REVISTA DIGITAL ARA MATISSE

Escola de pares: fracàs escolar

L'Associació de Mares i Pares i pares (AMPA) de l'IES Henri Matisse va organitzar una nova sessió de la seua Escola de pares. En esta ocasió el tema és "Motivació escolar des de casa".

Esta sessió de 2 hores de duració es va celebrar el Dijous 30 de gener a les 19 hores a la Sala d'Usos Múltiples del centre educatiu. L'accès a estes jornades és gratuit per a tots els pares i mares d'alumnes del centre educatiu.

Escola de pares

L'AMPA de l'IES Henri Matisse ha celebrat un curs els dies 14 i 21 de novembre, de 19 a 21 hores amb el nom:

"La família i l'entorn. Claus per a la prevenció del fracàs escolar: noves formes de comunicació, xarxes socials i telèfon mòbil"

El curs ha sigut oferit per part de FAPA-València a petició de l'AMPA i de l'assamblea de socis celebrada al mes de setembre. Una vintena de pares i mares han assistit al curs per a entendre millor la relació que mantenen els seus fills i filles amb les noves tecnologies. La valoració de l'AMPA es bona per a esta primera activitat de l'escola de pares. Tenen previstes més activitats per als pròxims mesos que aniran comunicant pròximament.

HORARI D'ATENCIÓ DE L'AMPA: Dijous de 18 a 20h

Más Artículos...